Where there is desire there is gonna be a flame!

Efter några år har jag att problem med mina benhinnor och de senaste året har de varit väldigt svårt att hålla igång träningen då jag haft ständig smarta. Har vilat i fyra månader nu i hopp om att benhinnorna ska vara bättre, har tränat fem pass och köpt nya skor men ändå är det värre än vanligt!
Så idag har jag på vårdcentralens rehab och fick då veta att de inte alla är mina benhinnor, mitt vänsterknä är lite snett och min fotled är över rörlig. Så har alltså vilat fyra månader i onödan då mitt problem kan lösas genom att göra en sula gjord för just min fot! På torsdag ska jag tillbaka och få stötar i benet, så efter de hoppas vi på framsteg.

Snälla tomten ge mig sulor i julklapp så jag kan bli så stark som jag önskar, då blir jag lycklig. Har också vare snäll hela året! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0